Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Bežecká tramvaj NN brázdí Prahu.

Chce motivovat, aby se lidi jen nevozili

Chce motivovat, aby se lidi jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájily svou jarní kampaň na podporu zdravého životního stylu. Tu podpoří i rychlobruslařka Martina Sáblíková, dlouholetá česká ambasadorka NN. „Chceme inspirovat lidi, aby se rozhýbali po dlouhé zimě a udělali pár kroků navíc. Naše letošní aktivity zaměřené na sportování jsou výsledkem hovorů se stotisíci našich klientů, kteří chtějí žít svůj život naplno a hledají dlouhodobou motivaci k zlepšení životosprávy,“ říká Lucie Primáková z marketingu NN ČR.  

 

Tramvajová kampaň NN TramRun – pod vzhledem je podepsán Pavel Hrych (LOGO FOGO) a za názvem a Zdravým jízdním řádem stojí studio Isobar – tvoří OOH část integrované jarní kampaně NN, která nyní intezivně poběží tři měsíce také na sociálních médiích. Vrcholem bude televizní spot na přelomu května a června s již zmíněnou rychlobruslařskou šampionkou Martinou Sáblíkovou. Tramvaj NN TramRun bude vyjíždět z vozony Pankrác a o jejím konkrétním nasazení na jednotlivé linky bude až do 31. března 2022 rozhodovat Dopravní podnik Praha.

 

V květnu navíc spustíme nový facebookový profil kompletně věnovaný zdravému žitovnímí stylu. Věříme, že si své fanoušky najde právě mezi aktivními lidmi, kteří rádi sportují, nebo těmi, kdo začínají přemýšlet o úpravě životního stylu,” prozrazuje Primáková. Aby nezůstalo jen u slov, patří do jarní motivační kampaně NN pojišťovny a penzijní společnosti také partnerské aktivace, jako je například seriál pro amatérské běžce NN Night Run, ale i řada virtuálních závodů Werunvirtual.com anebo chystaná spolupráce s portálem Světběhu.cz.

 

„Hlavním motivem jarní kampaně NN ČR je nadále motto „Život se má žít“, které nabádá nejen k zamyšlení nad aktuální dobou, ale především vybízí k aktivnímu způsobu trávení volného času,“ vysvětluje marketingový ředitel NN ČR Boris Goméz. Výzkumy ukazují, že také na Čechy dolehla pandemie nejen psychicky, ale i fyzicky – lidé více kouří, pijí, propadají depresím a přibírají na váze. „NN Životní pojišťovna dokáže vážnost těchto rizik posoudit, a proto chce lidem pomoci se jim postavit a změnit svůj život k lepšímu. Nechceme nikoho strašit, ale naopak motivovat s humorem a nadhledem,“ dodává Goméz při pohledu na slogany, které zdobí tramvaj NN TramRun.

 

NN TramRun 360° video

 

Pojišťovací skupina NN Group, která v Česku provozuje NN Životní pojišťovnu a NN Penzijní společnost, zajišťuje finanční budoucnost lidem už přes 175 let a působí v 20 zemích světa. K aktivnímu životnímu stylu v rámci sponzoringu vybízí dlouhá léta; je hlavním sponzorem desítek velkých běžeckých akcí po celé Evropě a v Asii, včetně maratónů v Rotterdamu a Okinawě a závodu San Silvestre Vallecana v Madridu. Je také hlavním partnerem profesionálního běžeckého týmu NN Running Team. NN Group nezapomíná ani na volnočasové běžce. V České republice je NN už šestým rokem generálním sponzorem série zážitkových běhů pro celou rodinu NN Night Run, kde si radost ze společného běhu prožily již statisíce běžců. Pro NN je kvalita života v každém věku to nejdůležitější poslání a pohyb a zdravý životní styl je předpokladem k tomu, abychom si mohli vychutnat každý den naplno. Co se v mládí naběháš, ve stáří jako když najdeš,” uzavírá se smíchem Lucie Primáková z NN pojišťovny a penzijní společnosti.

 

-----------------------------

NN Group

NN Group působí ve 20 zemích, kde poskytuje služby 18 milionům klientů, o které pečuje 15 000 zaměstnanců. NN navazuje na 175letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se celkově zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.

 

NN Životní pojišťovna

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016, 2018 a 2019, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích. Po stříbru mezi životními pojišťovnami ve výzkumu Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“ získala v roce 2019 nejvyšší titul „Nejlepší životní pojišťovna“. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2018“ se flexibilní životní pojištění NN Smart umístilo na 2. místě v kategorii „Investiční životní pojištění“ a rizikové životní pojištění NN Život na 2. místě v kategorii „Rizikové životní pojištění“. Více informací najdete na www.nn.cz.

 

NN Penzijní společnost

NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výšce 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění. NN Penzijní společnost je držitelem ocenění Superbrands 2017. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2017“ se NN Penzijní společnost umístila na 3. místě v kategorii „Doplňkové penzijní spoření“. Bližší informace o NN Penzijní společnosti najdete na www.nnpenzijnispolecnost.cz.

 

Sdílet